Sabtu, 11 Februari 2023

Speaking - God of War (Chinese Movie)

I was just delivering a pill, why are you chasing me ?

Aku baru saja mengantarkan pil, kenapa kalian mengejarku (untuk menangkap) ?


Where am I ?

Dimana saya ?


Could she have run to the Ice Palace in Sea of Immortality ?

Mungkinkah dia lari ke Istana Es di Laut Keabadian ?


Let's report to our superior first. If she did, it's a major sin.

Mari kita laporkan ke atasan kita terlebih dahulu. Jika dia melakukannya, itu adalah dosa besar.

I accidentally got in here and interrupted your meditation. Please forgive me, Master Immortal.

Saya tidak sengaja masuk kesini dan mengganggu meditasi anda. Maafkan saya, Tuan Abadi.


Master Immortal.

Guru Abadi.


He's dead.

Dia mati.


I was wondering why anyone would meditate here.

Saya bertanya-tanya kenapa ada orang yang bermeditasi disini.


He looks young and good-looking.

Dia terlihat muda dan tampan.


What a shame.

Sayang sekali.


The Knot of Immortality.

Simpul Keabadian.


Is he coming to life ?!

Apakah dia akan hidup ?!


Are you a deity or a ghost ? Tell me your name.

Apakah Anda dewa atau hantu ? Katakan padaku siapa namamu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar